lördag 2 mars 2019

utmaning antagen

För en tid sedan fick jag en utmaning av en FB vän att lägga ut minst tre bilder på samma bokstav. Jag antog utmaningen, men gör det här på min blogg i stället. Vi får se hur långt och länge jag håller ut.

Första bilden är Apelsin som ju verkligen är högaktuellt i dessa dagar. Nu är ju apelsinerna som allra bäst. Söta och saftiga. Nu görs det apelsinmarmelad även hos oss.



Andra bilden är Anka eller ankor om ni hellre vill. 
Ankorna tillhörde vår lilla ankflock på Ingatorp. Kan väl erkänna att jag nog saknar dessa trevliga fåglar en aning.



Tredje bilden är inte vad eller vem som helst utan Anna. Här tar hon sig en ridtur på Wonder, hästen som gör som vi ber om. Anna verkar lycklig. Hästen oberörd.


Ja, det var bilderna för denna gång. Får väl se om det blir några fler bilder vid något annat tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar