onsdag 13 mars 2019

inte förväntat...


Regn ute och lite regnigt inom mig också idag.

Läkarbesök idag är nu avklarat.
Känns lite snopet, men så frisk, kry och helt utan krämpor som jag trodde och förväntade mig var det ju inte.
Nya stenar bildas är vad läkaren tror. Det blir ny provtagning om ca två veckor och därefter röntgen om det skulle visa sig att läkarens misstanke är rätt.
Det blir till att hälla i sig ännu mer vatten än vad jag redan gör. Jag är nog snart helt uppblött inifrån.
Inte nog med att det ska va blött invändigt det är blött även utanför huset också.



Regnet fortsätter att strila ner. Vinden tar i och det kan i värsta fall bli kraftiga vindar mot kvällen.
Vi får hoppas både regn och blåst avvtar och att stenar inte bildas.
Hörs kanske i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar