lördag 30 mars 2019

jag gör det igen...


Det var ändå ganska roligt,  det där med utmaningen. Jag tar en utmaning till. Denna gång har jag gått ännu lite längre. Bilderna hör liksom samman på något vis.....
Så här blev det.

Första bilden är på D


D som i Damm!
Vi har nog inte smutsigare eller dammigare än andra men vi har två hundar och en katt som smutsar ner ordentligt. Varje dag finns det dammråttor i hörnen.

Nästa bild blir då helt naturligt Dammsugare


Vilken tur att dammsugaren är uppfunnen. Den gör verkligen nytta. Utan den vore dagen betydligt mer problematisk. Dammsugaren går många timmar här hos oss. En väl använd produkt med andra ord. Tack för att du finns!!

Tredje och sista bilden är aningen mer besvärande.
Bilden kallar jag Dam


Jo, jag vet. Att jag kallar mig själv för dam är kanske att ta i. Men jag tar chansen. Det är i vart fall jag som äger både dammtussarna och dammsugaren. Även jag som sköter ovan nämda ting. Ni får stå ut med att jag kallar mig själv för dam. Bara för denna gång. Ska inte upprepas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar