söndag 31 mars 2019

hej då.....


Redan är dags för Mars att tacka för sig och lämna oss för denna gång. 
Lämnar oss med sol och helt ok värme. 10 grader kan man kanske inte klaga allt för mycket på. Det är ändock "bara" Mars månad. Nu blir det upp till April att visa att den kan hålla kvar sol och värme och att det inte måste bli som så många gånger tidigare att det blir bakslag och rent av vinterväder. Aprilväder alltså.

Att jag inte gör så mycket behöver jag inte berätta för det vet ni redan. Denna dag inget undantag.
Middagsplanen för idag var revben med god sås och lite annat. Sen, så där utan förvarning, kom jag på att jag kanske inte alls vill ha revben utan kanske mer lite gulaschsoppa???  Jo, det är sådan problem jag brottas med om dagarna. Nu får jag väl vänta och se vad som kommer att serveras. Det kan ändras fler gånger.

Detta är min enkla vardag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar