lördag 23 mars 2019

en helt vanlig lördag.......


Klockan är några minuter över sex och jag har redan hunnit dricka min första kopp te och stoppat i mig ett knäcke. Så ser dagarna ut för det mesta för min del. Borde sova lite längre men kan inte.
Ute är det grått och trist. Fuktigt. Känns inte som jag längtar ut idag. Det får troligen bli en dag med inne-aktiviteter. Men, sådana finns det ju gott om så tiden ska nog rinna iväg. 



Men jag tror bestämt att våren är på gång. Nu blommar så nätt våra första påskliljor här på denna adress. Tänk vi har om några dagar bott här i tio månader. Tänk vad tiden rinner iväg.





Om jag fattat rätt är det också matlådans dag idag.
Jo, sådana har man haft många av. Numera behövs inga matlåddor men jag har naturligtvis kvar dem för annat ändamål.
Hurra för matlådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar