lördag 16 mars 2019

en gång till....



Idag föll det sig både enkelt och lite naturligt. Det där med min utmaning jag fick för någon vecka sedan.
Bilderna idag blir på bokstaven C


 Dagens första bild blir C-vitamin


Någon enstaka gång börjar jag dagen med lite c-vitamin. Idag var en sådan dag. Jag vet att jag (enligt min läkare) ska försöka undvika citrus men ibland blir det så här ändå.

Näst bild blir Choklad


Mannen iväg och tränar hästar och jag ligger på soffan och kollar lite repriser på Tv. Att ligga på soffan och knapra praliner är ju inte helt fel en ledig lördag.

Tredje bilden blir Coca Cola


Av choklad blir man som bekant törstig och att skölja ner med en klunk coca cola har jag inget emot.
Vanligtvis dricker jag vatten till allt men ibland vill man ju slå på lite extra och då passar en coca cola för mig.

Det var ju enkelt idag att finna tre bilder på samma bokstav denna dag. Dessutom ingick alla tre under min dag.

Vad som händer under resten av dagen är ännu döljt i dunkel men något spännande blir det säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar