fredag 21 februari 2020

ganska lika........


Vaknade till strålande sol. För det va väl solen som så starkt lös där uppe. Ganska ovan vid att se den men tror mig minnas att det var så det var.

Redana fredag, nytt veckoslut på ingång. Vart dagarna tar vägen har jag frågat mig otaliga gånger men frågan tycks bli mer och mer aktuell.
Dock ser dagarna ganska lika ut ut här hos oss, förmodligen hos andra också. Vi har ändå ett val att försöka göra något kul och annorlunda av dagarna.  Som någon klok sagt, ta vara på livet/dagarna de går inte i repris. 

Själv ska jag och två andra glada pantertanter ut och käka lunch på ett trevligt ställe. Sånt giller jag. 
Det blev utelunch igår också, så inte kan man klaga på att dagarna är tråkiga. 

Kanske borde jag göra någon nytta i hemmet, men varför göra idag det jag kan skjuta upp till morgondagen (eller senare). 

Till er önskar jag en fin och härlig helg. Vi ses och hörs kanske i eterns vimmel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar