måndag 3 februari 2020

Trist....


Det är måndag, en ny helt orörd vecka och alla möjligheter att göra något bra och fint av densamme, men jag känner en oro. En inre oro. Vet inte för vad men det känns inte bra. Det påverkar min vardag och jag känner mig ur balans. Jag vill va glad och positiv och är väl oftast så med men, ingenting varar för evigt så nu får jag väl deppa lite.
Det blev mycket kort sömn och ett tidigt vaknande denna natt. Klev ur sängen redan 01.10!!!!, och här sitter jag nu och knappar på tangenterna. 
Inte ens drömmarnas värld kunde hålla mig kvar i sängen.
Nu blev det allt lite väl dystert..

Morotskakan har sin egen dag idag. Ska jag kanske baka en sådan? Nää, jag gillar verkligen INTE morotskaka.



Ingen idé att sitta här och knappa längre, det blir ju ändå bara så trist.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar