torsdag 6 februari 2020

några dagars time out.....



Nu är jag tillbaka igen. Har känt att jag behövt lite time out från bland annat bloggen under några dagar. Ibland behöver man rensa huvudet.

Betarna har idag genomgått årsbesiktning med fullgott resultat. Betarna i fin kondition och bara att fortsätta tugga på.
Turligt nog är bildens betar inte mina utan har en gång i tiden suttit på en elefant. Glad är jag att mina ännu sitter kvar där de är ämnade.

Så har jag ikväll avslutat ännu ett föreningsmedlemsskap. Det börjar bli tomt i agendan nu. Tror det ska bli skönt.


Efter flera sömnlösa nätter hoppas jag nu få ett natt att verkligen sova ut på. Vill inte vakna halv tre på natten med huvudvärk fler nätter nu.

I morgon är ju en annan dag och då tror jag mig veta att det blir lite fikamys med horsekeeper.
Berättar mer imorgon.

Sov gott och kika gärna in hit i morgon





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar