söndag 9 februari 2020

söndag




Det är ju inte precis morgon nu när jag skriver ner dessa rader på bloggen, men kan ändå berätta att jag denna natt som gått har jag sovit både gott och länge. Finns bara ett ord för detta, SKÖNT!

Idag alltså, kom för mig nästan helt ovetande....höststormar!!!! Vårlökarna har stickit upp och nästan står i blom, då kommer detta och raserar all den sköna "våren kommer" känslan. 
Man vet visst aldrig vad som väntar.

I fredags skulle jag och horsekeeper iväg och käka våffelbuffé. Så blev det inte. Cafeét stängt ännu en vecka. Något gick alltså fel i planeringen. 
Då fick det bli våfflor hemma idag i stället. Smakade bra och samtidigt kunde jag bjuda gästerna på troligen årets första våfflor.

Min ostyriga penna kan liksom inte hitta tråden idag så det blev kanske lite virrigt och osammanhängande, men det får duga.

I morgon försöker jag med en ny historia. Titta in då, vet jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar