lördag 1 februari 2020

.resan beställd






Februari månad redan här. Årets fattigaste och kanske tråkigaste månad, januari, är slut. Av februari väntar jag mig massor av goda semlor och kanske något gott på alla hjärtans dag. Så ska det bli.

Men idag är idag och om jag kikar ut genom fönstret blir jag inte särskilt glad. Bara regn, dis, grått och mulet. Då är det ju skönt att stanna inne och göra ingenting. Jag kom upp lite sent imorse, därför känns dagen extra kort idag. Kanske ska jag lägga några bitar på mitt pussel som legat länge nu utan någon aktivitet. Får väl se hur dagen går.

Så har det äntligen blivit gjort....resa till Spreewald är bokad. Nu längtar jag efter semester och lite trevlig och skön avkoppling.

Nästa vecka är det dags för det årliga tandläkarbesöket.
Jag har redan börjat min mentala träning. 
När det är dags att visa upp sin bete, gäller det att bete sig ordentligt.
Jag är ändå både glad och tacksam över att jag inte har tandont.

Nu ska jag gå och göra det jag är bäst på INGENTING.

Hörs vi imorgon?? Hoppas.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar