onsdag 12 februari 2020

nu lämnar jag mitt uppdrag.........




Regn, blåst och till och med åska, den dramatiken bjöd naturen på dagen då jag lämnade mitt ordförandeuppdag. Åtta år tycker jag räcker för min del. 
I natt har jag sovit bra och jag känner mig mer än nöjd med mitt beslut. Nu väntar nya äventyr och utmaningar. Livet står inte still.
Lite turbulent blev ändå mötet. Mötesordförande var sjuk, föredragande från valberedningen likaså och lite annat smått och gått men allt slutade lyckligt.
Ibland får man kanske tänka som ordpråket säger 
" Man får ta folk som de är och inte som man vill de ska vara"


Idag borde vi kanske fira Darwins dag med en tulpan, men en sådan har jag inte för tillfället. Kanske går det att fira med en ros. 
Tack föresten, Jonas, för rosen...........





Om ni har tid och lust är ni välkomna till min blogg även i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar