onsdag 17 juni 2020

SOL......



Om vi ska klaga på vädret idag så får det väl bli att det är FÖR varmt. Solen skiner allt vad den orkar och kan. Det blir en varm dag i trädgården för de som orkar. Jag håller mig i stillhet idag. Ingen febril aktivitet i min hjärna, jag vill inte störa den med hastiga rörelser.
Jag har stora problem med internet så jag vet inte säkert hur det kommer gå med bloggandet de närmaste dagarna. Får bli som det går.


igår upptäckte jag att all midsommardillen jag sått har gått förlorad. Det var invasion av mördarsniglar som kalasat på nästan hela skörden.
Tur hade ICA så jag kunde köpa ett parti.

Mannen har,trots sin konvalecens, stuckit iväg på tävling idag. Jägersro är hemmabana och där startar idag våran Lomax. Hoppas på gott resultat kan man ju alltid.

Snart är det ju som bekant midsommar, ett annorlunda midsommarfirande i år för många av oss. Men det är bara att rätta sig i leden. 

Medans vi suttit här och filosoferat har våran Lomax gått i mål som nummer fyra. Ganska godkänt. Får väl höra sen när mannen kommer hem hur det egentligen var med prestationen. Svårt att bedömma via TV.

Nu blir det till att fylla på vätskebalansen för min del.
Ha de gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar