söndag 7 juni 2020

hej å hå....

Idag är det en sådan dag......
Att bli väckt av kråkkonsert är inte det jag gillar allra bäst. Särskilt inte om det sker 04.10 en söndagmorron, som idag. Då kan jag bli både på ena och andra viset.

Läste en kul skylt förresten.....


min fråga är då... vad säger frys facket om detta??

Nä, nu får jag väl bli lite seriös.
Igår var en underbar dag på galoppbanan i Danmark. Vår Bergheim segrade och gjorde det med marginal.
Nu hade jag inte förmånen att vara med och dela glädjen men vad gör väl det. Segrade gjorde han allt ändå. Mycket bra presterat av både häst och jockey.

Denna söndag ska Heman Cross tävla på Jägersro. Här har vi inte lika stora förhoppningar, eller chans för den delen,  men alla lopp ska ju ridas.

Själv ska jag nu, ganska omedelbart, bege mig till kööket och iordningställa två mackor och ett glas juice. Det ska sen avnjutas i uterummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar