onsdag 3 juni 2020

Ny bok och nytt pussel





Som jag kanske berättade tidigare så har jag nu äntligen genomlidit den kanske tråkigaste bok jag läst, ( inte boken på bilden ). Sista sidan i förrgår.
Mitt evighets pussel är nu också avklarat. Sista biten i söndags eller var det i måndags. Vet inte men lovar att jag inte känner saknad.



Nu har jag börjat på en ny bok ( se ovan ) och ett nytt pussel.
Båda ger mig betydligt mer inspiration och glädje.
Idag är det ett betydligt behagligare väder att sitta ute och njuta i. Lagom varmt och en svag bris emellanåt.

Tidigt i morse stack jag iväg till affären för att köpa hem lite mer knäckebröd. Gillar att tugga i mig lite knäckis på morgonen, passar bra till mitt morgonte.
Sen fortsätter dagen i ett inte allt för friskt tempo.


Det blev dock också omplantering av lite sommarblommor. Blev inte så nöjd med det tidigare resultatet och vet inte om jag blir mycket nöjdare nu men så får det bli.


Nu blir det boken och lite gott att tugga på. Sen får tiden utvisa hur dagen fortlöper.

Njut i solen om ni har någon sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar