onsdag 14 juli 2021

jag blir galen......


Dagens ambition var att röja lite i ett kontorsskåp. Ja, alltså ett skåp modell garderob som innehåller allt som kan tänkas behövas på ett mindre eller medelstort kontor. Hyllorna bågnar och lämnar snart in. Här behövdes verkligen en insats. Dum som jag var bad jag mannen om hjälp med hyllorna och sortera hans saker som eventuellt kunde kastas. Naturligtvis behövdes allt hans och det jag inte fick plats med kunde jag väl sätta/lägga någon annan stans!!!!! Vi röjer väl för att få undan saker inte flytta på dom??? JAG BLIR HELT GALEN.
Något drastiskt måste göras och KOMMER ATT GÖRAS.

Nu skiter jag i detta och går till köket och gör mig en macka och tar ett glas juice.

Ibland är det svårt att få livspusslet att stämma




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar