lördag 17 juli 2021

Goförmiddag i värmen




Varmt, varmt
Ja mer behöver väl inte sägas.
Det  har blivit två nätter i solstolen i uterummet. Allt för att försöka få lite sömn. Det blev en och halv timma i förrgår natt och dryga tre timmar natten till idag. På tok för lite. Känner mig som en zombie (tror jag). 

Mannen har nu stuckit iväg till grannlandet Danmark och Klampenborgs galoppbana, tävlingar i kväll med Malbeck. Spännande ska det bli. Första gången i Danmark och första gången på gräs för hästen. Nu håller vi tummarna för ett bra resultat.




Jag har varit ute och plockat dagens måltid...... mina randiga tigertomater.
Nå ja, det blir nog något mer även om aptiten inte är på topp.

Det är verkligen inte mycket som blir gjort. Värmens skull.
Nåja, jag har nyss satt på en maskin tvätt. Alltid är det något.

ja, nu sitter man här ensam eftersom mannen dragit iväg utomlands. Men, " bättre ensam än i dåligt sällskap" som ordspråket säger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar