lördag 24 juli 2021

jag ger upp





Inte händer det ofta men nu lämnar jag detta pussel. Detta har varit tråkigt från dag ett och inte helt lätt heller. Tur jag har fler att lägga.

Inom kort ska jag lägga detta panorama pussel



Ser kul ut. Visst det är bara på 500 bitar men behöver inte va varken lätt eller tråkigt för den skull.

Igår passade vi lånehunden en timma när hans husse och matte vaccinerades.
Då fick jag detta pussel


Det ser trevligt ut att lägga men det får bli en senare fråga. Flera pussel ligger i skåpet och väntar på sin tur.

Denna dag ska jag för första gången på två år följa med till tävlingarna i Danmark. Ska bli trevligt.
Det är kvällstävlingar så det blir lång dag.
Fikakorgen packar Anna så jag vet att det blir gofika. Fikat är minst halva behållningen av dagen.

Idag har jag en fråga, vad är det männiksan fotograferat??
Hur lätt som helst denna gång


Alla vet vad det är.
Många har detta, men kanske inte alla
Finns i flera material och många färger.



Låg vikt 
billig i inköp

Ja, nu kan ni fundera och gissa genom en kommentar.


Denna vecka har jag tröttnat på ett par saker så som några pelargoner som inte blir vad de lovat.
Pussel tröttnade jag på och la undan
Tröttnat lite på att bara lata mig, vill göra mer konkreta ting.
Tröttnat på att byta den ena ovanan mot en annan
Tröttnat på min ständigt dåliga nattsömn. Detta tycks det inte va så lätt att besegra.
Tröttnat på mitt samlarbehov, eller ovana. Vill slänga och sortera bort betydligt mer än jag gör.

Nästa vecka ska jag bli en "bättre" människa.
Tills dess, ha en superfin dag







3 kommentarer:

  1. Det är en tvättklämma. Du sätter fast tvätten med den så tvätten inte flyger sin kos. Anna

    SvaraRadera
  2. Tvättklämma
    Martin

    SvaraRadera
  3. Tvättklämma
    Martin

    SvaraRadera