söndag 11 juli 2021

söndag

Denna soliga söndag besökte vi en mycket trevlig familj på en fantastiskt vacker gård. Bekant från vår hästvärld. Såg på fina hästar och söta hundar, blev bjudna på gofika med hembakat. Så har vi det när vi har det som bäst.

Eftersom jag inte har så mycket annat att komma med i bloggväg denna dag kan jag ju passa på att fortsätta med tre på samma bokstav. Har visst kommit till bokstaven S

Första bilden S blir Skor



Jo, det var ju förstås inte dessa skor jag hade på idag. Visst är det ett par jag gillar och trivs i men idag passade de inte

Bild 2 blir Saft


Detta är en saft jag gillar. Mojito.
Några droppar i en flaska bubbelvatten smakar hur bra som helst. Läskande och svalkande.

Bild 3 Sällskapsspel


Detta sällskapsspel gillar vi.
Spelade det så sent som igår, då jag och Anna vann stort, enkelt och övertygande.
Vi är inte bara bra, vi är bäst!

Med risk för att bli tjatig vill jag bara berätta att just idag ska jag göra så lite som möjligt, helst inget alls.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar