lördag 23 oktober 2021

en dag som alla andra


Jodå, regnet fortsätter sätta sin prägel på dagen.
Skur efter skur avlöser varandra. Innergården ser stundtals ut som våtmarker. Men vad gör väl det, det är ju ändå lördag.

Ännu ett pussel är klart. Detta blev så vackert och färgglatt. Kul att lägga och inte alltför svårt. Sådana pussel ska också läggas.



Om några dagar tar jag mig an ett annat. Då blir det svårare kan jag lova.


I Thailand är det olagligt att som man lämna hemmet utan kalsonger?!
Kan väl delvis va så överallt. Utan kalsonger betyder ju inte att man inte har annat på sig.
Har skotten kallingar på under kilten?
Är badbyxor att betrakta som kallingar??


Fick frågan igår vem jag gärna vill se på en scen eller konsert. Ja, det beror väl lite på .....
Men Darin gillar jag likaså Albin Lee Meldau men även Babben Larsson med många fler.
Skulle också gärna lyssna på Björn Natthiko Lindeblad. Lite poddar med honom har jag lyssnat på och gillat. Även sett honom på TV.

Värdelöst vetande:
från 2007 använder sig inte Socialstyrelsen av ordet handikap. Detta gäller i alla sammanhang. Skälet är ordets negativa laddning.

Önksar er alla en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar