lördag 4 februari 2023

solig lördag



Vaknade till en blå himmel som lystes upp av en härlig sol.
Vad gör det väl då att det är lite kallt, ca minus 3 grader inte så farligt men ovant.

Min natt har varit bra. Sovit nästan 8 timmar med ett bra sömnresultat.
Vad som ibland kan hålla mig uppe lite längre på kvällen är väl främst när vi har gäster eller eventuellt något bra på TV, vilket ju är ganska ovanligt.
En natt (eller flera) med dålig sömn påverkar inte mig nämnvärt. Känner mig som vanligt ändå.
Sover bäst gör jag nog framför TV:n eller tidigt på förnatten. Jag vill också ha svalt (kallt) i sovrummet och öppet fönster.
Jag kan nog sova på de mest ovanliga platser men kan just inte komma någon sådan . Har sovit både i bilar, tält, på soffor, fåtöljer ja även i stall.
Mina nätter brukar också innefatta drömmar. Dessa är ju oftast sådant som hänt under dagen eller som rört sig i mina tankar. Ett sätt för hjärnan att städa undan.

En som också sover bra är den här killen.....


efter frukost kakn det va härligt med en liten power nap.

Nä, nu måste jag gå till duschen. Det är ju trots allt lördag, den stora "lögardan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar