onsdag 8 februari 2023

söt som socker


Blondie! Vår första golden.
Tror hon kanske var ett impulsköp, men bra blev det.
Här på bilden är hon 10 veckor och året är 1987. Tänk vad tiden går.

Blondie levde sin första tid hos oss som ensamhund och var med på allt.
Här är det jul hos svärföräldrarna och naturligtvis har Blondie också fått julklapp.
Året är fortfarande 1987 men nu har hon hunnit bli några månader till.


Blondie var en "hussehund", jag var inte lika viktig i hennes liv, men så kan det ju va.

Nåja, idag blir det lite plock och pysslande här hemma ( om inget annat faller på)
Skulle behöva rota runt i lite skåp och lådor, massor behöver byta hem via någon loppis.

Så var det spelkväll igår.
Jag tror jag ska sluta spela. Inte vann jag men jag blev inte heller sist (jo, faktiskt vid ena spelet). Vem som vann?? Jo, naturligtvis mannen. Han ska inte få va med längre.

Ha en fin dag och jag ser nu att solen smyger sig fram.

1 kommentar:

  1. Måste väl snart vara klart med städningen av skåp
    Eller ni flyttar bara runt allt
    Martin

    SvaraRadera