tisdag 28 februari 2023

läget i soffan


Det är inte mycket jag minns kring alla mMellotävlingar man sett. Men, för elva år sedan deltog Björn Ranelid!!! Jo, det finns en hel del att säga kring detta men det låter jag bli. Har Mello blivit bättre med åren?? Vet nog inte vad jag ska säga om den saken. Mello är numera ett program jag/vi väljer bort.

Jag har dragits med en ordentlig killförkylning nu under ca en veckas tid. Än är den inte helt borta men den har gett vika en aning. Nu gäller det att "komma på fötter" igen.
Hosta och halsont har försvårat min nattsömn.så vissa nätter har sömnen varit minimal.
Trodde den skulle ge med sig men nu idag känner jag att den tyvärr kanske till och med försämrats.


Så är det dags att vinka farväl till Februari. 
Det går med raska steg mot våren, även om det inte alla dagar känns så.

Kanske hörs vi i veckan, men nu åter till sjukbädden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar