onsdag 26 april 2023

storebror



Detta är Gustav, Guldkattens storebror. Visst finns det likheter.Faktiskt är de nästan kopior av varandra. Kankse både till utseende och mentalt. Dock tror jag mig minnas Gustav som betydligt mer social. Nu finns han inte med oss längre men vi minns honom.


Gustav flyttade från landet tills tan. Här fick han gå runt i koppel när han visstades i trädgården. Minns inte om han någon gång gick lös. En supermysig katt.

Denna dag skiner solen från en oftast molnig himmel. Kallt och bllåsigt. Inte något härligt vårväder precis.

Mannen och jag for iväg till affären i morse för att köpa lite pelargoner. Inte blev det några sådana, men en hel del annat kom med hem.
Nu ska mannen iväg och träna hästar och jag ska äta äppelmunk och kolla på tv. Rättvis fördelning tycker jag.

imorgon kanske vi hörs igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar