lördag 1 april 2023

jag luras inte?



Det är den stora lurasdagen idag, men jag luras inte.
Har idag varit med mannen i stallet. Bara en sån sak. Det är inte ofta men så plötsligt händer det. Mannen har skött gödslingen medan jag for till affären för lite shoping.
Sen blev ett en ridtur ?!?
Solen har varit framme och sladdrat lite om att våren visst är på väg. Det tror vi när vi ser det. 

Nu ska jag sätta mig en stund vid pusslet. Undrar om det blir färdigt innan jag ska flytta ut min pusselaktivitet till uterummet??

Let´s dance ikväll, det gillar jag att titta på. Mannen inte lika förtjust.
Först kanske lite vila på soffan. Man blir trött av att rida!?!

2 kommentarer:

  1. Finns det några bilder när du rider på Filur?
    Hade varit skoj fått se dom

    SvaraRadera
  2. Inte underskatta mina ridkunskaper!!

    SvaraRadera