torsdag 27 april 2023

hos Carl Larsson




Det är ju inget vårväder att hoppa högt av glädje över precis. Känns nästan lite höst i luften. Inget att göra åt.
Nu är detta pussel klart. Det är från serien Carl Larsson. Lagt sådant en gång tidigare och även då nöjd. Det var så roligt att lägga även om det tog lite tid. Nu ska det snart packas ner och så får jag väl leta reda på ett nytt att lägga. Det får dock vänta några dagar, annat ligger liksom före nu.

i kväll ska det bli spelkväll. Undrar om jag kan vinna något spel ikväll? Ska göra mitt bästa.
Vill ju alltid va den som har segern när kvällen är slut.

Kollar ut genom mitt fönster och ser ljuset, det är solen som är på besök.  Men, det ska inte hindre mig från att ta en power nap i tv-soffan.

Vi kanske hörs i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar