torsdag 20 april 2023

loppisrunda igen




En oplanerad loppisrunda blev det idag. Detta fick följa med hem. Bra pris och mysigt motiv då slar jag till. 
Om det ändå kunde sluta att blåsa!! Då kunde jag njuta av en stund i trädgården, men nää, det får va så.
Grannen har visning på sin lägenhet idag så jag kollar så snart jag har tid över vem som går ut och in. Nyfiken?? Jaaa!! Förvisso inget vi kakn påverka men ändå.
Förra veckan hade jag en lite fråga, Inuti vad?? Den hade många gissat rätt på. Det var inuti ett rivjärn. Inte så svårt. Eftersom det inte ingick något pris så gjorde det ju inget att "man snodde" gissningar från varandra. 
Senare i veckan eller möjligen nästa vecka kommer troligen ännu en frågeställning. Skärpning då. Det kanske finns pris.

Nu ska jag ta mig ett glas treo-brus och sen en power nap. Man blir både trött och sliten av att spana på grannarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar