söndag 18 september 2022

regnar det???

Att kliva upp tidigt på morgonen är skönt för kroppen. Denna morgon har jag, allt enligt mig själv, hunnit med ganska mycket.
Först fyra maskiner tvätt i stora tvättstugan.  Sen två streamade avsnitt av alla mot alla. Bäst passa på när mannen inte är hemma, han hatar detta program, eller mest programledarna.
Sen har jag hunnit med att lägga klart mitt senaste pussel. Pusslet köpte jag på Ullared och kunde inte låta bli att testa det nästan med en gång.


Detta är mitt första Wasgij pussel, men absolut inte mitt sista.
Så kul att lägga.
Vilken tur jag kan sitta på vår inglasade altan och pussla. Annars hade det kanske sett ut så här......


Regn är förresten en underdrift. Det är nog mer att betrakta som skyfall. Skönt att kunna sitta inomhus och slippa ge sig ut. Det är nu det känns ok att inte ha hund.

Stora hästtävlingar på TV idag. Det ska vi kolla på. Både galopp och tälttävlan och så så klart tre avsnitt av "skenet bedrar" som absolut inte ska missas.
Nu blir det tänt ljus och kura upp mig i soffhörnet.
Tror jag behöver en energi/proteindrink också.....



ojdå, jag tog visst fel. Det råkade bli en Moojito.
Trevlig söndag på er.



1 kommentar:

  1. Det var ett häftigt pussel . Och fint blev det. Anna

    SvaraRadera