fredag 30 september 2022

sistsa dagen i september

September slutar med sol.
Vackert höstväder idag. Eftersom jag har lånehunden en stund idag kan det kanske bli en kort promenad i det vackra höstvädret. Vem vet?

Just nu vilar lånehunden . Man blir trött av att kolla på TV och käka Frolic.


Nä, tror nog att det blir bäst med en promenad.



Eftersom han bara ska stanna någon timma idag så är det väl lika bra vi ger oss iväg ut. Fast, visst ser han ut att hellre vilja sova en stund.

Pussla får jag göra när vi kommer hem igen.
Det är detta pussel som arbetas med just nu....


Optikern har förklarat att det är bland annat pusslandet som gör mina ögon trötta och därför ska jag inte sitta  allt för länge åt gången med denna aktivitet. Nä, det anar jag själv. Blir oerhört trött i mina ögon efter en stund och då kommer kli och skav i ögonen som "ett brev på posten". 

Nu ska jag gå ut med Alfons! Vi hörs sen eller en annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar