måndag 26 augusti 2013

semesterplåga







Nej då. Det är absolut inte så att min sambo försöker bryta benet av någon.

Det är i stället så att vårt ressällskap har fått ont i vadmuskeln. 
Muskel och muskel, i vart fall det som är tänkt att fungera som en muskel.

Eftersom sambon varit fotbollsmassör och är en hjälpsam person så erbjuder han genast sina tjänster. Nu känner jag ju väl till hur dessa tjänster brukar kännas. Det kan väl beskrivas med ett enda ord. SMÄRTA!!!

Jag kan lova att det gör ont att bli masserad av min sambo. Mig får han inte röra fler gånger.
Ibland får jag också för mig att sambon njuter av att massera. Helst oss som är lite veka och smärtkänsliga.
Jag tror mig dock minnas att vaden blev frisk och funktionsduglig nästan genast. 

Det sägs ju att ont skall med ont förgöras.......så är det nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar