torsdag 29 augusti 2013

söt som alltid






Efter en tuff arbetsvecka är det så himla skönt att kunna ta lite ledigt en eftermiddag och bara rå om sig själv och ladda batterierna. För det känns verkligen att batterierna nu är helt urladdade.
En malande huvudvärk som är inne på tredje veckan får mig att förstå att det är dags att varva ner. Varva ner innan något går galet.

För mig är det verkligt avkopplande att sitta framför datorn och låta mig försjunka i bilder, foto och program. Då är det avkoppling. Då vilar hjärnan.
Jag sitter här, plockar lite med diverse bilder från nu och då. Minns och tänker tillbaka en stund.

Jag hittade de här bilderna som togs för fem år sedan.
Det är barnbarnet Julia som ömt och kärleksfullt har placerat en ungkatt i sin famn. Katten njuter och det är jag övertygad om att Julia också gör.

Lika söt som alltid. Det är underbart att se hur Julia tillsammans med djuren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar