söndag 25 augusti 2013

ett boende betyder så mycket






För min del är boendet viktigt när jag är på semester. Även om jag kanske bara bor där en eller två veckor. Det är viktigt att känna sig hemma.
På de flesta ställe vi bott har det varit bra, faktiskt oklanderligt men ändå är det några få ställen som sticker ut. Som jag gärna besöker igen.

Detta är ett av dem. Hotellet ligger i Raga, Turkiet och får av mig/oss 5 poäng av 5 möjliga.
Här trivdes vi verkligen. Vi var "hemma" här.
Nu är ju Turkiet inte mitt önskeresmål men för hotellets skull funderar vi på att åka tillbaka. Det måste väl vara ett bra betyg.
Här fanns allt man kan önska. En liten familjär restaurang med familjär personal. Trädgård med pooler, blommor, fruktträd och små oaser lite bänkar och trädgårdsmöbler.
Lägenheterna var rena och jag tycker nog ganska väl tilltagna i storlek.
Till detta utmärkt service.
Vi rekommenderar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar