tisdag 6 augusti 2013

kattliv


Bilden har inget med vår lilla kattunge att göra. Bilden föreställer lillebror och Dag-Otto
några månader gamla 


Har bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll. Tidigare i alla fall än jag brukar.
Har suttit en lång stund och kelat med vår kattunge.
Det är helt sjukt så snabbt den växer. Nu är det ju bara en unge så det finns gott om mat och hon får all uppmärksamhet.
Nu blir det godnatt och hopp i säng.
Ska ligga i min sköna säng och njuta av ännu ett vansinnigt avsnitt av "skenet bedrar". Detta är en serie som jag aldrig kan se för mycket av. Vem älskar inte Hyacinth Bucket, the lady of the house? Vem tycker inte synd om Emmet som knappt vågar sig ut eller Elisabeth som är så nervös att hon inte kan hålla koppen still. Min personliga favorit är kanske ändå Onslow!! Vilken man!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar