fredag 10 maj 2019

bättre och sämre dagar



Alla dagar är som bekant inte lika bra. Trött, orkeslös och utan motivation. Huvudvärk och hjärtklappning. Trött. Mesta delen av dagen i säng. Så har min dag varit idag. Som om det inte skulle va nog. 
Har handlat på internet, betalt varorna via Klarna som jag gjort så många gånger förut. Nu till det stora bekymret. Jag har angett felaktig adress!!! Jo, jag har ritat ner en felaktig adress. Hur och varför....ja den frågan har jag inget svar på. Nu kan jag bara hoppas att den som fått mina diabeteslancetter och hundarnas öron rengöring vill göra sig besvär med att returnera till avsändaren. Det är min ända chans. Annars....blåst på pengarna och ny beställning måstse göras..

Om jag är piggare i morgon hörs vi kanske då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar