onsdag 29 maj 2019

sorg.....




Vi tror det är så. Frank sörjer Charlie. Frank är inte sig lik. Slö, loj och ointresserad av det mesta. Sämre aptit och ännu mindre social än förut.
Annars är det något annat fel på honom. Han går inte att känna igen.
Funderar på att ta ett snack med veterinär.

Snart är det dags för mig att bege mig till ännu ett möte. Nu är denna eftermiddag räddad. Behöver jag inte sitta sysslolös.

Med knappt tre dagar kvar av maj månad är det nog bäst jag sätter lite fart. Maj månad är för mig en prepare-månad inför sommaren. Sommarblommor ska inhandlas och planteras, nya krukor och trädgårdsprylar är alltid trevligt så det måste bli en runda till stan endera dagen. Vill ju inte missa förberedelserna. Känns som jag inte riktigt hinner med. Jag som trodde jag fick så gott om tid när jag blev pensionär.

Om jag hinner...hörs vi kanske i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar