torsdag 2 maj 2019

jag vill ha kul........





Vaknade till en ganska gråkall dag. Lite kalla vindar gjorde inte saken bättre.
Syrenerna är på gång att slå ut och var så ljuvliga härom dagen. Idag kändes det mest som dom snurrade runt sig själv i den ganska starka vinden.
Nåja, så farligt var det naturligtvis inte men vi har ju vant oss vi vackert väder nu så kontrasten blir desto större.

Jag gillar att göra lite spännande saker, men det är verkligen långt mellan gångerna. 
Det mest spännande jag gjort idag är att se två gamla avsnitt av serien "Rederiet". Inte så dumt men jag vill träffa glada trevliga människor, äta lite gott, skratta och njuta av sällskapet. Sagt och gjort, vill man ha roligt får man skapa lite själv. Funderade en stund, sms:ade två kul tjejer och vips var det bestämt. Vi har bokat en resa!! Jo, vi har bokat en resa bara för oss tre tjejer.  Vi ska på SPA!!
Vet vad man säger, tre tjejer är en för mycket men jag vet att det kommer bli bra.
Nu fortsätter jag att göra ingenting.
Kanske hörs vi i morgon. Kanske roligare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar