lördag 11 maj 2019

mannen på taket.....




lördag, solen skiner och jag mår bättre.
huvudvärk och hjärtklappning borta. Likaså tröttheten. 
Mannen stack över till ene sonen och hjälpte till med deras tak. Fint väder och lagom varmt. Precis ett sådant väder man önskar när nytt tak ska läggas.


Jag tror att mannen gillar att agera byggar Bob så där emellanåt. Han är duktig, så det kommer nog gå bra.
Det passar mig så bra. Nu blir det en hel dag med Rederiet och Pussel. För övrigt ska jag göra så lite det går.

Föresten, jag berättade väl igår att jag beställt varor och skickat iväg till en annan adress. Inte vår adress alltså..........


det ofattbara har hänt....

 I morse kollade jag till vår brevlåda och se....där låg ett paket. Inte vilket paket som helst utan paketet som jag skickat till annan adress.

Det är en bra dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar