lördag 7 mars 2020

lördag igen......



Det blir inget firande med punchrulle idag. Gillar INTE punchrullar.
Nä idag blir det Arlövs revyn. Lite sorgligt att det är sista året. Har varit på de flesta och kommer sakna detta årliga evenemang. Saknar också Granbackekväll, synd att det också är borta.



Vårtecken, ja redan blommar påskliljorna hos oss. Allt för tidigt tycker jag.
Inte väder att va ute och njuta av vårblommorna.
Ser att grannarna nu börjar få lite kli i trädgårdsfingrarna. Det bärs jord, blomlådor och även lite vårblommor faktiskt. Lite tidigt än om ni frågar mig.



I veckan var jag, ja även mannen, ute på promenad med denna unge man. Han har vuxit till sig rejält och är snart en mycket välartad och fin gentleman. Lite ungdoms-spratt finns det ännu kvar, men det är väl sådant som hör ungdomen till.

Nu lämnar jag bloggen för idag. Det är dags för andra frukosten, och den vill man ju inte missa. 

Jag kankse tittar in här igen i morgon. Gör du??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar