fredag 20 mars 2020

nu kommer solen......


Möjligen har min dator drabbats av Corona idag, för inga bilder gick att ladda upp och inget internet tillgängligt. Det får väl funka utan bilder då.


Om man ska tro metereologerna kommer solen och med den lite behövlig värme nu till helgen. Hur länge den stannar är väl en annan fråga, men man får ju va glad så länge det varar.
Värre ser det ut på "Corona-fronten", här syns inte mycket ljusglimtar om man får tro det som rapporteras i media.

Sorgligt nog har mannen och jag bestämt oss för att ställa in vår spelkväll på lördag. Synd. Det är annars ett tillfälle vi längtat efter. 

Att dokumentera sin /min vardag är inte så inspirerande just nu. Allt (det mesta i vart fall) handlar om Corona.

Deklarationstid är det också. Numera går det, för de flesta, att göra detta digitalt och mycket enkelt. Så är det för mig nu sen jag inte längre driver någon verksamhet.
Deklarationen är påskriven och klar. Nu väntar jag bara på slantarna, det blir några få hundralappar extra i portmonän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar