torsdag 9 juli 2020

namnsdag och städning






Idag grattar vi Jörgen som har namnsdag. Inte för att det firas, utan mer därför att jag av en händelse råkade se att just Jörgen har namnsdag i dag.
Firar med en fin bild på en fin bil, en Ford Mustang, som är en av Jörgens favoritbilar. Sjäv äger han en  blå sådan, men en bild på en röd får duga.

Denna dag har jag städat lite i tvättstugan, halva om det ska va korrekt.  Nu kanske ni fnyser och rynkar på näsan. Halv tvättstuga är väl inte lönt, man tar väl hela.  Nu vet ju förstås inte ni hur vår tvättstuga ser ut och hur mycket prylar och stoff man kan knö in i en ordinär tvättstuga. Det vet jag!!

Det blev en klar förbättring. Är nöjd med resultatet.

En maskin tvätt har jag också hunnit med samt att reta huvudet ur led på internet. Nä, inte på själva intenetet utan mer på avsaknandet av tillgängligheten. Jag blir snart galen.
Snart hoppas jag att irritationen är förbi och allt ska bli bättre. Jag har beställ ett nytt som väl dyker upp i slutet av månaden. Hoppas det kommer fungera!!

Nu får det räcka med klagan för idag. 

Hörs vi i morgon? Hoppas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar