fredag 14 augusti 2020

att det ska va så svårt.......



Nu har jag, och även mina vänner, försökt att få till det där med kommentarer till bloggen. Vet i tusan hur det går till. Jag personligen kan kommentera och det kommer fram men vad är meningen med att jag kommenterar mina egna inlägg??
Nä nu släpper jag det för idag......

Lika varmt idag som det varit de senaste veckorna, ingen svalka i prognosen. Inte för att jag vill va utan sol och värme men något svalare kunde det va, åtminståne på natten.
Inte aktuellt att sova under tyngdtäcket precis.



Den här lille gynnaren fann jag i morse i vårat uterum! Hur den kommit in vet jag inte, men hur den kom ut vet jag.

Jag vet också att resten av eftermiddadagen ska jag tillbringa med en ruskig bok på uteplatsen. Lite glass kan jag nog också ta.

Kanske syns vi imorgon. Vem vet, inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar