onsdag 12 augusti 2020

små lätta moln....



Klarblå himmel och bara små lätta sommarmoln, ja det är vad jag vaknar till efter en sömnfattig natt på grund av värmen, denna underbara sommar dag.  Det är onsdag och mitt i veckan, halv vecka redan förbi.
Gårdagen bjöds vi först på nyplockade hallon av en av våra grannar. Så snällt. Familjen varit iväg och plockat och då även tänkt på oss, deras grannar.

Senare på kvällen bjöds vi på middag på lokal restaurang av ett annat grannpar!!
Kaffe och "eftersnack" hos dom efteråt. Härlig dag och kväll.
Vilka underbara grannar vi har. Så lyckligt lottade vi är. 




Men idag är idag och en helt annan dag.
Spänning råder. Jag är aningen nervös, eller mer spänd, på hur det ska gå på tävlingarna idag. Vår Heman Cross ska ut och helst inte göra bort sig allt för stort. Han är favorit-tippad och det gör det hela än mer nervöst.
Efter tävlingarna blir det en ordentlig latardag för min del. Tror jag behöver det.


Jag vill också påminna alla om vikten av att ha ett säkert virusprogram installerat på era datorer, plattor och mobiler. INTE öppna videos och filer.
En god vän till mig fick igår ett virus på sin dator via en video och har nu fått skadat alla sina kontakter och mycket mer. Viruset har även spridits till andra i hennes kontaktnät.

Ha en bra sommardag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar