söndag 2 augusti 2020

sommarens sista andetag



Jag skulle vilja låsa in sommaren. Ta fram den då och då och bara njuta. 
Nu är det ju inte möjligt, så genom mina foto och bilder får jag försöka hålla sommaren i minnet.
Denna dag började med regn och åska. Den planerade staketmålningen sköts upp till i morgon. Lika bra så för mannen har ont i ryggen och behövde vila.

Vila, ja det är vad även jag gjort mest hela dagen. Börjar bli trött på att vila nu.
Visst jag klev ju upp tidigt i morse, åskan väkte mig liksom. Har jag en gång vaknat somnar jag mycket sällan om. Lika bra kliva upp, på med morgontofflorna och ut till pusslet i uterummet.
På tal om pusslet, 99 bitar kvar av mitt 1000 bitars, men huu vad svårt. Varför måste alltid svåraste bitarna va kvar till sist när det borde va tvätom.

Hoppas ni alla haft en fin söndag och helg. Snart måndag och ny arbetsvecka för en del och fortsatt semester för andra. 

Hej, så hörs vi.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar