måndag 31 augusti 2020

medan tvättmaskinen snurrar.......

......och golven torkar, tar jag mig en stund vid datorn. Nu var det inte blogga jag tänkt göra men som de flesta vet så blir det inte alltid som man tänkt.


Flicka, Ballong, Komponera, Pratbubbla




Det är idag 18 år sedan min mor gick bort. Ofattbart vad tiden rinner iväg. Sänder iväg en liten hälsning till henne där i himlen och hoppas hon har det bra.


Dagen visar sitt vackra höstansikte denna dag. Det blir en fin dag.
Än har inte alla fåglar flyttat så än finns det hopp.
Mannen är iväg på träning med pållarna. Ska det rulla in deg måste det tränas.

Mina planer för dagen är ringa, Göra så lite som möjligt, under så lång tid som möjligt. Enkelt!

Nu lämnar jag er för egna aktiviteter. Hoppas ni vill gästa min blogg i morgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar