fredag 7 augusti 2020

Ojdå, redan fredag........



Värmen har varit nästintill olidlig denna natt. Behöver jag nämna att det var svårt att sova?
Därtill kommer det här nya utförandet på bloggens administrativa sidor. Hmmm, kommer jag att gilla detta eller ska jag söka mig ny?

Idag kommer jag i vart fall att försöka mig på en fortsättning från onsdagens träningar. Om ni minns var alla tre pållarna ute för att samtidigt lufta på sig och köra ett lagom träningspass.

Det är så här vi vill att motståndarna ska se våra hästar nästa gång de möts......rumpan mot konkurenterna
Efter ett, eller var det två, varv på banan kom de in i samlad trupp. Härligt att se. Fina hästar och fina ryttare.
Tillsammans avskrittning . Mycket roligare för både häst och ryttare att rida tillsammans.
Lugnt och avslappnat varvas det ner. Hästarna ser nöjda ut, även om de har olika sätt att uttrycka det på.
Hemma igen. Nu väntar dusch för hästarna sen bär det av hemmåt där lite belöning kanske väntar.

Jag har fler bilder från träningsdagen men det får bli en annan dag. 
Känner mig inte bekväm med bloggen längre.
Får väl se var det slutar med.

Ha en fin dag och helg.
Det ska bli varmt så drick mycket och håll er gärna i skuggan.

Förresten.... skriv gärna en kommentar i kommentarsfältet längts ner, vill kolla om et funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar