lördag 8 augusti 2020

varmt, varmt

 En klapp på axeln är jag värd idag. Med min ringa datorkunskap har idag inte bara lyckats köpa och betala ett nytt antivirusprogram utan även installera det samma. Bra va??  👍

Så var det ju det här med nya typsnitt och annat skit på min blogg. Nu blir texten antingen för stor eller för liten....hmmmm.  😕
Tiden får väl utvisa.

Nästa bekymmer är väl det där med att kunna kommentera?? Ändå skönt att veta att det inte bara är jag som inte fattar...flera har försökt men misslyckats!!


Finns det inget som är bekymmersfritt då?? Jodå, idag har jag köpt fler pussel, tre styck. Ja, inte helt nya, begagnade duger gott.

Nu har jag tidsfördriv många långa höst och vinterdagar framöver. 
Just nu blir det inte så mycket pusslande eftersom jag pusslar i uterummet och där är det allt annat än behagligt just nu. Kvicksilvret snart upp i 50 grader.

Jag vill önska er alla en fin dag och helg. 
Håll huvudet kallt och håll avstånd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar