söndag 16 augusti 2020

Jag vet inte........


Det är för varmt att ligga under tyngdtäcket nu, inte så svårt att förstå kanske.
Jag har ju svårt att sova, alltså dålig sömnkvalité. Somnar gör jag oftast hur snabbt som helst, men det är sen efter två till fyra timmar som det blir lite knas.
För en tid sen köpte jag sömntabletter, Lunixen, som skulle avhjälpa denna form av sömnlöshet. Icke. Har även testat andra preparat med samma klena resultat. Kanske jag inte ger det tillräcklig tid att ge resultat??
Jag får väl ge ett nytt försök.

Varmt?? Ja, det är väl en underdrift. Sitter rakt upp och bara svettas. Som att sitta i en bastu.

Annars är det mest stillsamt och ensamt. Mycket är ju inställ i dessa tider och det påverkar ju oss på ett eller annat sätt.

Idag är det visst 43 år sen Elvis Presley dog, endast 42 år gammal. Ja, han har betytt mycket.
En gång var det att välja mellan Elvis och Tommy Steel. För min del var det Elvis.

Ha en fin dag  i skuggan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar