torsdag 10 september 2020

Höstväder från sin bästa sida


När hösten bjuder på så här fint väder är det ljuvligt att komma ut på en promenad, om än den är kort.
Först en runda till Jägersro med inkluderad fika, sen lite inköp i vår lokala ICA affär, sen blev det en kort tur i närområdet. Bröd till fåglarna, då blir det promenad.




Snart nog kommer hösten att plocka bort alla vackra färger och kvar blir endast det gråa och kanske lite mörka. Det gäller att njuta av det fina så länge det går.

Denna dag har jag planerat att starta upp ett nytt pussel. Få se hur det blir med den saken.

Idag har jag faktiskt begått ett misstag. Jag/vi träffade en person idag och spontant och utan eftertanke sträckte jag fram handen för hälsning och detsamma gjorde personen i fråga. Det blev alltså handskakning!! Fyy och usch, så lätt är det att begå misstag. Nu är jag inte särskilt orolig för min handhygien både före och efter har varit minutisiös.

Jag vill önska er alla en fin dag, njut av hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar