söndag 13 september 2020

Ja, jaa jag vet......




Jag har slarvat med de utmaningar jag tackat ja till.  
Färgutmaningen t.ex.
Grått blir det idag.
Grått...lite mitt emellan, trist och obeslutsam färg. Kan vara elegant på samma gång. Välj själv. Själv gillar jag grått. För mig är grått neutralt, elegant och lite diskret lugnande.
Grått ger också stora möjligheter att färgkombinera.
Jaha, det var allt om grått för denna gång.

Nu till något helt annat.
Det finns som bekant alltid något att göra. Det är bara så att ibland finns varken inspiration eller ork. Så är det idag för mig.
Det blir Tv och pussel hela dagen skulle jag tro.
På tal om pussel så har jag slängt undan mitt nästan klara pussel för att börja på ett nytt.



Varför?, undrar ni kanske. Jo, det blev allt för jobbigt färgmässigt och tillika var det dålig passform på bitarna, de passade lite var som. Annars var ju motivet trevligt.
Detta har idag blivit utbytt mot nedanstående


Nu är det ju tyvärr så att det är samma tillverkare, vilken är känd för "dåliga" pussel.
Bara att testa och se hur det går.

Nåja, detta är nog en perfekt söndag. Först ska jag göra ingenting, sen ska jag ta dagen som den kommer.
Det enda viktiga som är inplanerat är fikapauser och något att äta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar