onsdag 18 november 2020

ingen tävling......


Bergheim och Lomax anmälda till Jägersro idag.
Tyvärr kunde inte Bergheim följa med. Han har drabbats av en höstförkylning/feber.
Kvicksilvert har stigit till dryga 39 grader. Inte bra.
Ja, så är det ibland. Nu blir det Lomax som får försöka försvara stallets färger.

Själv ska jag sitta bokad framför TV:n mest hela dagen. Repriser och streaming och så naturligtvis tävlingarna från Jägersro. Det blir en riktig slappedag.

Nu har jag lagt färdigt ett av alla de pussel jag för en tid sedan fick av en god vän.




Det blev riktigt fint. Rolig form på bitarna, bra passform och hyffsad kvalitet. Lite konstigt och annorlunda är det dock att alla pusslen ligger i vars en plastpåse men utan beskrivning av motivet.
Får väl ge mig på ännu ett av elva.....

Näthandeln har ju ökat och jag hänger på den trenden. Beställt idag både från apotea och från en pusselaffär. Det är ju så roligt med paket.

Jag tror bestämt att det känns som det skulle behövas lite gofika nu. Mannen har ju gett sig iväg till stallet, då passar man allt på. Det kan kanske till och med slinka ner någon choklad eller godisbit.
Det blir så kallat "gråmys" idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar